vrijdag 30 september 2011

Mangosteen sap

Hallo allemaal,

ik ben een tijd geleden begonnen met het drinken van xango, ik was iemand die tekort aan vitaminen en ijzer had, vlug moe en geen energie, soms ook problemen met de spijsvertering.Ik heb me laten ompraten om dit drankje te proberen, nu kan ik zeggen dat het stukken beter gaat, dit sapje wat heel lekker en volledig natuurlijk is heeft toch wel een beetje mijn leven verandert en dit wil ik met iedereen delen! En ik drink het maar 2 maal per dag. Ik kan het aan iedereen aanraden.
Heeft iemand nog zo problemen en wil je meer info kan je me altijd contacteren!

Groetjes,
Skl

Hier nog een mooie ervaring van Nele!
Ik heb fybromyalgie en CVS. Er was een tijd dat ik mij niet meer kon douchen en dezelfde dag mijn haar wassen en als ik mijn rolluik optrok ’s morgens dan kreeg ik hartkloppingen en zag ik sterretjes en moest ik mij vlug op een stoel zetten. Als ik 5 minuten in een auto zat viel ik in slaap omdat ik de bewegende beelden niet kon verwerken, dus zelf rijden was zeker uitgesloten. Als we ’s middags soep aten moest ik daarna rusten voor ik terug kon eten omdat mijn soep uitlepelen al te arbeids- intensief en te vermoeiend was. Ook iedere spier en ieder gewricht voelde ik, trappen doen mocht ik zeker vergeten want daarna kon ik niet meer stappen. Ik had ook veel koortsopstoten en als ik eens onder mensen was geweest, had ik ’s avond buikpijn of een verkoudheid want mijn immuunsysteem was ook helemaal om zeep. Ik slikte 18 pillen per dag en was nog steeds een zombie want mijn nacht telde 14uren en overdag rustte en sliep ik nog in de zetel. Ik was hooguit maar een uur per dag echt wakker. Door de medicatie had ik ook veel maagzuur van ’s middags tot ’s avonds. Mijn bloeddruk stond ook veel te laag en daar nam ik dan ook druppels voor. De maandelijkse maandstonden maakten alles nog eens slechter want toen kwam er enorme hoofdpijn bovenop en bij elke stap dat ik zette gonsde mijn hoofd.  Ook had ik heel veel last van koortsblazen en die wilden echt niet makkelijk genezen.
Begin 2008 kreeg ik van een klant een mailtje met reclame over Mangosteensap. Zij dacht: ik mail het even door want er stond ook CVS en Fybro in vermeld. Ik reageerde inderdaad alhoewel ik toen in een periode zat dat ik alles beu was en met alles was gestopt. Ik had toen enkel nog de begeleiding van mijn huisarts en het UZ dat mij opvolgde in het slikken van al mijn medicatie en de Hydro -therapie. Toen ik meer info had omtrent de mangosteendrank geloofde ik toch niet dat zo’n fruitsapje mij zou gaan helpen terwijl ze mij in het UZ al hadden opgegeven.
Meer dan eens werd ik opnieuw gecontacteerd om de mangosteendrank te drinken en uiteindelijk gaf ik toch toe om de volledige uitleg eens te horen. Na deze uitleg besloot ik dan toch het mangosteensap uit te proberen maar het was het laatste dat ik zou uitproberen! Gelukkig heb ik dit gedaan!
Ik ben gestart eind april 2008 met 3*40 ml per dag te drinken met als gevolg dat ik de tweede of derde dag een ganse voormiddag op het toilet heb gezeten met buikloop. Maar na een dikke week was ik wel mijn maagzuur kwijt en had ik de indruk minder hartkloppingen te hebben. De tweede week was ik een vod, ik had een opstoot in mijn koorts en was zo slap als iets! Maar na die slechte week begon de bal te keren, na nog een week had ik de indruk dat ik op zondag overdag niet meer sliep maar enkel nog moest rusten en dat deed voor mij heel veel dat gaf me terug de moed om er te leren mee omgaan. En zo klom ik heel voorzichtig en heel traagjes uit die vicieuze cirkel waar ik inzat, na anderhalve maand mocht ik geleidelijk aan beginnen met eens een pilletje minder te nemen. Zo heb ik mijn pijnstillers, spierontspanners en energieleveranciers kunnen gaan afbouwen, dit op een tijdslijn van 8 maand, voor mij een wonder en ook voor mijn ouders een hele opluchting!  Ik neem nu nog mijn melatonine, dat is het enige wat overschiet van mijn 18 pillen die ik dagdagelijks moest slikken! Uiteraard drink ik nog steeds 3 x 30 ml. per dag mangosteensap dit nemen ze me nooit meer af!!!
Groetjes
Nele

Geen opmerkingen:

Een reactie posten